donderdag 1 oktober 2009

01-10-2009 Velomobiel treffen 2010 in Noord Holland ?

Vanmorgen, na een dag niet gefietst te hebben, ga ik even naar De Woude. Op het dijkje aldaar staat een graafmachine en er zijn mannen van het Noorderkwartier aan het werk. De niet goed genoeg sluitende sluisdeur licht op het droge. Na de koffie even naar de Quest van Wim kijken. Alweer ? Ja alweer ! Hij hoorde iets aanlopen bij het nemen van een linker bocht. Het kan de achteras wel eens zijn, en dat wordt een ritje Dronten. Nou heb ik zelf al weken een zich herhalend aanloop/lager geluid. Ik heb al van alles gedaan om er van af te komen. Andere achterband, achtervering omhoog en omlaag. Zelfs Jan Geel heeft er na gekeken, maar die hoorde de achterderailleur ratelen. Het is mij nu wel duidelijk dat we op oudere leeftijd andere geluiden horen of net niet meer horen. Marian is net bij de ANWB geweest en heeft een routekaart van The Green Ile of te wel Ierland meegenomen. Het moet er toch maar eens van komen, dat ik terug ga naar mijn roots. Drie andere Borkum gangers hadden er ook wel oren na. Als de plannen in daden omgezet zijn horen jullie meer. Vier Questen of meer die het eiland ronden. Ze zien ons al aankomen !! Ook zou het leuk zijn om het Velomobieltreffen 2010 in Noord Holland te laten plaatsvinden. Locaties genoeg, en heel veel kilometers mooie fietspaden door weilanden, bossen en duinen. Tenslotte rijden er in Noord Holland de meeste Velomobielen rond. 45 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: