donderdag 15 oktober 2009

15-10-2009 Wanda reedt over een dijk in haar coole auto



Vanmorgen gaat bijna de hele familie bij Wim en Marian langs op De Woude. Wim heeft een leuk rood autotje in de verkoop. Wanda wil er wel even in proefrijden. Wim stuurt haar ergens een dijkje op, en dat is voor Wanda de eerste keer. Als ze weer terug is op het eiland is haar reactie : " Best wel een coole auto " Morgen de zaak verder afhandelen, en Wanda kan er nog vele kilometers plezier van hebben, samen met Arjen. Ik kwam op de heen weg een gele Alleweder tegen met een man uit Heemstede. Hij vertelt me dat hij naar Wogmeer gaat, om het weekend in zijn pas gekochte boerderij door te brengen. Ik krijg ook te horen dat het de Alleweder is geweest van ene Katinka uit De Goorn. Mij wel bekend. Ik wordt ook nog even uigenodigd op de koffie. Hij, Jupp Reihert heeft een Strada in bestelling staan, net als zijn partner ? dus weer twee Velomobielen erbij in Noord Holland, alsmede ook nieuwe tourrijders. 34 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: