donderdag 22 oktober 2009

22-10-2009 In iets meer dan een jaar 20.000 km



Vandaag is het de hele morgen nat en koud. Vanmiddag lijkt het wat beter weer te worden. Om 13.00 uur ga ik de 20.000 km vol maken. Door de drie weken vakantie en France heb ik 3 weken langer nodig gehad. Het waren prachtige kilometers in de Quest 209, die ik op 25 september 2008 de mijne kon noemen. Vele duizenden kilometers samen met fietsvriend Wim afgelegd, en er zullen er nog vele volgen. Op de Slingerdijk ging de teller op 20.000 en toen kwam ook de zon door de wolken. Morgen gaat de rit naar de middeleeuwse week op de Ruïne van Brederode in Santpoort Noord, samen met Martje in de Mango 69, en misschien gaat Wim ook wel mee. Wie verder mee wil moet het even laten weten. Ik ga om 10.30 uur van huis, en fiets via de Westdijk, Wormerveer en de pont bij Buitenhuizen. Zondag is het hier om 10 uur verzamelen voor de rit naar Lelystad en terug. 30 km gereden. Wordt vervolgd... P.s. Als dank de mooiste foto van mij in mijn Quest, gemaakt door Wim in januari van dit jaar.

2 opmerkingen:

Motoroka zei

hallo Kees,

Het lijkt ons wel leuk om mee te gaan. we wilden toch al fietsen en wat is er mooier dan samen fietsen.

En nog gefeliciteerd met de mijlpaal van 20.000 KM in een jaar dat gaan wij niet halen.

P.S. heb je het plaatje van de route al gezien op ons blog.

groet Ron en Katinka en tot morgen 10.30U..

Kees van Hattem zei

Beste Ron en Katinka. Ik volg jullie blog, en de route is een mooie aanvulling. Tot morgen. Kees