zondag 18 oktober 2009

18-10-2009 Zelfs zonder Wim op avontuur




Vanmiddag gaat onze Wanda een ballonvaart maken. De opstijging is in Warmenhuizen om even na 16.00 uur. Ik fiets er in een omweg naar toe. De piloot is wat verlaat, dus ik maak een paar rondjes met Vinny. Als ik in de camper even wat ga drinken, zie ik een man boven mijn Quest hangen, en drukgebarend aan iemand wat vertellen. Als ik naar buiten ga hoor ik de man zeggen, dat hij voor iemand met net zo'n fiets een beugel van rvs moet maken, om een futuristische paraplu vast te houden. Ik stel me even voor, en ik hoor dat het Kees Koopman is uit Winkel. De RVS kunstenaar, volgens Wim. Hij wil alles ook een keer meemaken, en gaat ook met de ballon mee. Ik vertel hem ook maar eens in een Quest te gaan zitten, en een stuk ermee te fietsen. Als met hulp van de 19 passagiers de ballon de lucht in gaat, is de richting naar Aertswoud/Opmeer. Ik ga de ballon achterna, en ik moet boven de 40 km per uur rijden om in de buurt te blijven. Na een uur heb ik de ballon ingehaald, en de landing gaat voorbeeldig. Wanda heeft me zien rijden, en aan een avontuur komt een einde. 71 km gereden. Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

marcel beekmans zei

beste kees,

had je even een foto van wim in de fiets moeten plakken:P ging tog samen op pad:P

groet jongehond beekie:P

Pé Koomen zei

Geweldige ervaring lijkt mij, proberen een ballon bij te houden en dan zulke mooie foto's weten te "schieten" en dan weten dat je dochter in het "bakkie" staat.

gr.Pé

Mick zei

Luchtige opmerking dat de RVS-kunstenaar boven uw Quest "bleef hangen"!