dinsdag 27 oktober 2009

27-10-2009 Molentocht 3 deels verkend met Pé



Om 8.00 uur is Katje hier. Ze gaat in de Mango naar haar school in Hoorn. Er moet getraind worden, voor als ze straks de Strada heeft. Ik ga zelf vandaag Molentocht 3 verkennen. Ik heb ter plekke de route wat aangepast, en nog twee molens toegevoegd. Als ik naar de molen van Wieringerwaard fiets, bel ik Pé even, met de vraag waar hij ergens aan het cruisen is. Hij is de hele morgen bezig geweest met dingen die opa's zoal doen, en hij staat net op het punt om te gaan fietsen. We spreken af bij de molen aan de Kneeskade bij Anna Paulowna. Ik hoef niet lang te wachten, en samen rijden we in een toertempo, op zoek naar de molens naar Oudesluis en verder. Bij de sluis aan het begin van de Grote Sloot staat de teller al op 73 km. Volgende week het vervolg. Pé wil niet te laat thuis zijn, en we gaan richting Schoorldam, waarna hij verder gaat naar Middenmeer. Ik wil nog wel wat molens zien, zoals die in Koedijk en bij de Zes Wielen. Morgen me maar even melden bij Wim op De Woude. 94 km gereden Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: