maandag 5 oktober 2009

05-10-2009 Bramen plukken langs het Beetsdijkje


Vanmorgen maar weer eens naar De Woude. Daar aangekomen wil Wim meteen na de koffie fietsen. Heeft na Borkum niet meer gefietst. Het zeer aan de achillis moest eerst helemaal over zijn zullen we maar zeggen. We gaan langs het kanaal naar Purmerend, en via de Oostdijk en het Beetsdijkje naar Beets. Ik zie dat het er zwart ziet van de bramen, en we vullen er onze buik mee. Jammer dat we geen bakjes mee hebben om onze Mariannen er mee te verwennen. We komen nog twee vrouwen tegen die wel mee willen liften op onze bananen. Wm's reactie is veelzeggend ! Het is gaan regenen, en ik ben blij dat ik me warm aangekleed heb. Via Onderdijk, Schermerhorn, Grootschermer, en Driehuzen komen we weer op De Woude. Ik mag nog zo'n 15 kilo peren als extra gewicht meevoeren naar huis. 85 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: