donderdag 1 oktober 2009

01-10-2009 Info Herfstrit zaterdag 17 oktober a.s


We vertrekken deze dag vanaf de boerderij aan de Groote Sloot 125 1754 JD in Burgerbrug. De Muis ontvangt ons daar vanaf 9.30 met koffie/thee en koek. Om 10.00 uur gaan we van start. De route: we volgen de Duinstreek en Brede Duinen route, met afwisselend klimmen en dalen, lange stukken rechtdoor, vlak langs het water, over mooi strak asfalt, maar ook over schelpenpaden. We stoppen ook even bij de Kerf, waar we naar het uitzichtpunt lopen. Ik blijf bij de fietsen. Afstand ongeveer 80 km. Neem lunchpakket en drinken mee. Even na het middaguur zullen we het erf weer oprijden. Deelnemers: Wim Schermer, Yvonne de Muis, Elly en Jules Boetekees op de M5 , Cees Roozendaal en Kees van Hattem, Ron Dekker en Katinka. Ingmar Zondervan, Jan Geel.


.

4 opmerkingen:

Motoroka zei

Hallo Kees,

Is het goed als wij ook meegaan, misschien vind je het leuk als wij via HHW rijden, hoelaat wil je gaan fietsen van af de smaragd of heb je al andere plannen.

Groet Ron & Katinka

Wim Schermer zei

Majoor Kees,
Wat jaag je me weer ongenadig vroeg uit mijn leger. Jouw Marian vertroetelt me steeds, jij tuchtigt me vervolgens.
Groeten,
Wim

PS Generaals staan nooit vroeg op!

PS2 Ik zie nu dat ik de Quest zelfs met de roeiboot moet overzetten

Kees van Hattem zei

Beste Ron & Katinka. Zijn jullie nog goed thuis gekomen ? Nog bij Ben geweest hoorde ik en pizza op Wieringen. Leuk dat jullie ook mee gaan. Vertrek van af de Smaragd als Wim is gearriveert, zeg 8.15 uur. Vertrek uit Burgerbrug als iedereen er is. Groeten Kees

Kees van Hattem zei

Beste allemaal. De starttijd in goed overleg met mezelf een uur opgeschoven.Hoeft Wim niet zo vroeg zijn bed uit, en kan hij met de pont over, al gaat die op zaterdag volgens mij al om 7.30 uur. De Majoor