zondag 21 december 2008

21-12-2008 Kris-kras door de Schermer met pap in de benen

Als ik om 9.00 uur met de Quest vertrek, is het nog erg stil op straat. Ik ga op weg naar de Schermer. Vlak voor me vliegen een torenvalk en twee buizerds op als ik dichterbij kom. In Groot Schermer neem ik de doodlopende weg, het Nooreinde, waar de beeldentuin van Niek Jonk is en ga tot aan de molen. Er vliegen daar veel eenden en scholeksters. Ze willen neerstrijken, maar mijn gele Quest brengt ze in verwarring. Ik maak enkele foto's. Vanaf hier kun je zes molens zien. Mijn camera weet er vijf vast te leggen in een shot. De terugweg gaat met wind mee, erg prettig omdat mijn benen als pap aanvoelen. Dat gebeurt gelukkig niet al te vaak... ongeveer twee keer per jaar.
35 km. gereden.

Wordt vervolgd...

1 opmerking:

marcel beekmans zei

hoiiiiii en pap al uit de benen? :P hoop het voor je dat is maar niks! heb het dat paar manden geleden gehad met de nazca toen ik uit amerfoort kwam rich Amsterdam pfffff kon niet meer, normaal rij ik gemiddeld tussen de 50 en 80 km met een tochtje mar kon nu niet een 20 doen erg vervelend, ben bij soest maar in de trein gegtapt:P raar i zo iets eigenlijk

gr marcel,