vrijdag 27 november 2009

27-11-2009 Lekker achter het schermpje



Het regent even niet, en de zon schijnt zelfs. Ik breng de banden even op de juiste spanning, en de kap met het schermpje gaat erop. Wat een rust om hoofd en oren ! Ik ga even naar De Woude om het Ierland fietsboek en kaarten te brengen. Wim heeft ze nodig om de route nog wat aan te passen. Aan het einde van onze ronde mogen we Newgrange en Tara Hill, twee plekken uit de prehistorie 2500 jaar v.C niet links laten liggen. Ik heb me verdiept in alle bezienswaardigheden op en vlakbij de route. Het invullen van de nodige " rustdagen " krijgt ook mijn aandacht. Als ik weer op huis aan ga maak ik een foto vanachter het schermpje, en op de Westerweg kom ik de man met '' de molentjes " tegen. Als ik hem gedag zeg, is zijn reactie: " rij nu maar door " ! Hij is er niet vriendelijker op geworden. 40 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: