donderdag 19 november 2009

19-11-2009 Het is geen gezicht, maar het werkt wel


Ik bevestig twee stukjes buisisolatie aan de bandjes van mijn helm. Ik laat het aan Marian zien, en ze maakt de opmerking: " Straks wordt je nog aangehouden en opgesloten " Ik zeg haar dat ene Marcel P er wel mee weg komt. Ik ga voor de wind naar Petten, en het is opvallend stil om mijn oren. Bij Beukers haal ik twee Geax 26 " Tattoo banden. Ze zijn in de aanbieding, nu 19 euro per stuk als je er twee koopt. Het lijkt mij een prima zomerband en een goede thuiskomer, omdat je hem heel gemakkelijk op kunt vouwen. Dat lukt niet zo best met de Moiree 54. Hij moet natuurlijk nog wel even getest worden op rolweerstand enz. Ik fiets terug langs de dijk, en met zeker windkracht 6/7 pal tegen kom ik niet boven de 25 km per uur. Nu heb ik geen voordeel van de anti-geruis voorziening. Ik ga nog even lang Matthijs. Hij heeft een klein lichamelijk ongemak, waardoor hij even niet met de Quest van en naar het werk gaat. Ik vertel hem over het Velomobieltreffen in september 2010. Hij zou het leuk vinden, net als Sebastiaan om met het hele gezin op de camping te staan. Waarom niet, maken we er een weekend voor het hele gezin van. Hij mag ook na de Oliebollentocht op 28 dec a.s. met de Kat en de Muis op zolder slapen. 53 km gereden. wordt vervolgd...

6 opmerkingen:

Pé Koomen zei

Kees, Kees wil je nou echt opgepakt worden ?

gr.Pé

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Ik was gewaarschuwd. Net voorbij de brug bij Schoorldam was een grote politiecontrole, en in mocht zo doorrijden. Groeten en een goed weekend samen. Kees .

eduardbotter zei

Wacht maar tot je je windscherm hebt, dat ziet er een stuk beter uit. Op deze manier nemen ze je nog eens mee voor nader onderzoek.

Eduard

Mick zei

Op dit thema "Het is (misschien) geen gezicht maar..." heb ik ook net iets gelanceerd!

Robbedoes zei

Jemig Kees.....
Het ziet er in ieder geval wel vrolijk uit :-)

Gr
Rob

Martje zei

Maak ze nog ff mooi bruin en zet een rode neus op, dan kun je door als Rudolf. Erg toepasselijk met december voor de deur.

Goh kat en muis samen op zolder met twee mannen. Wat spannend ;-)

Zeg ben ging jij morgen nog te fiets, of zaten jullie nu al in Parijs

kus van de Kat