maandag 25 januari 2010

25-01-2010 v.v Naar De Woude, en morgen Winterrit


Na van Sebastiaan de laatste verkeersinformatie vernomen te hebben, kan ik met een rustig gevoel even naar De Woude. Ik ben gewaarschuwd dat de Middenweg op sommige plaatsen erg glad is, verder zijn de wegen goed te berijden. Het is -3 graden, en maar even flink doortrappen in een kleine versnelling om warm te worden. Niet vergeten de tien tenen te bewegen tijdens het fietsen. Na de koffie, en alweer appelgebak kan ik de koude weer in . Wim steekt zijn neus even buiten de deur, en besluit om vandaag niet te gaan fietsen. Na de weersites bekeken te hebben spreken we af dat we morgen een flinke tocht gaan maken. Aspirant " Bende van Wim " lid Rob Kaag mag ook mee. Rob sta je om 10. 30 uur bij de fietstunnel bij de Leegwaterbrug/Westdijk ? Anderen zijn natuurlijk ook welkom ! 40 km gereden. Wordt vervolgd...

8 opmerkingen:

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Ik zal er morgen optijd staan.

Als ik lees een flinke rit waar moet ik dan aan denken?
Ik ben tenslotte niet voor niets aspirant lid :-)

Gr
Rob

Kees van Hattem zei

Beste Rob. Het kan zo maar zijn dat we naar Marken rijden, even over de Dijk in Volendam en weer op huis aan. Even lekker ergens opwarmen met koffie. Afstand uit en thuis 80 km ? Tot morgen, en ga maar vast op tijd naar bed ! Kees.

Robbedoes zei

Dat lijkt me een geweldig plan.
Als ik al jullie verhalen las over Marken en Volendam had ik steeds het idee dat zou ik ook wel willen.
Dus dat gaat dan morgen gebeuren :-)

Gr
Rob

Kees van Hattem zei

Beste Rob. Maak maar vast een blog aan met de werktitel " De nieuwe avonturen van Robbedoes " Kees.

marcel beekmans zei

ben het met kees eens:P hoemeer leesvoer, hoe beter!

marcel beekmans zei

http://www.blogger.com/create-blog.g?hs=true

bliefttttt

Robbedoes zei

Nou vooruit dan maar....

http://denieuweavonturenvanrobbedoes.blogspot.com/2010/01/het-begin.html

Gr
Rob

Wim Schermer zei

Hi Rob,
Wel een heel lange URL. Ik zou, voor de 'vindbaarheid' van je blog liever kiezen voor 'robbedoes.blogspot.com.
Groeten,
Wim