dinsdag 19 januari 2010

19-01-2010 Werkplaats heeft een werktafel


" Zo, voor wie ben ben je nu weer bezig " vraagt Marian. " Voor de Muis zeker !! " Ik ben een paar metalen Praxis schragen in elkaar aan het schroeven. Ik wil vanaf nu graag staande aan een Quest/ Mango sleutelen. Op de schragen komt een zware gladde binnendeur. Ook heb ik me een looplamp aangeschaft. Zo'n hoofdlampje is grappig om te zien, maar veel licht geeft het niet. Morgen het crankstel in zijn geheel vervangen bij de Quest van Yvonne. Ik heb even goed gekeken naar de tekens op de nieuwe as. De links/rechtsom draad staat er op aangegeven. Linksom moet aan de kant van de ketting. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Robbedoes zei

Dat sleutelt een stuk makkelijker.
Lekker op hoogte dan krijg je ook geen last van je rug.
Succes met het vervangen van het crankstel morgen.

Gr
Rob