vrijdag 15 januari 2010

15-01-2010 Het is even wennen voor Hans



Ik krijg vanmorgen een @mail van Sebastiaan, en hij verhaalt, dat hij na een dag werken op kantoor een gele Quest voor zich uit zag rijden net buiten Heerhugowaard. Heeft even gang gemaakt, en heeft zo kennis gemaakt met alweer een nieuwe Quest rijder in Noord Holland namenlijk Hans Woerlee in Quest 209. Vanmorgen Hans even gesproken. De fiets is thuis goed ontvangen, mede omdat er veel toeters en bellen aan zaten. Nog even en zijn vriendin gaat er even in proefzitten ! Hans heeft op de parallelweg ook al op twee wielen gereden, toen hij in een hoop sneeuw en ijs belandde. De schrik zat er even goed in, maar je kunt het maar vast gehad hebben. Hij heeft daarna meteen als wegbeheerder van onze gemeente de ijs en sneeuw opruimploegen aangestuurd. Ook Wim was dit al opgevallen. Ik fiets vandaag een ronde Heerhugowaard. Wat rijdt die Quest heerlijk stil. Als ik bijna thuis ben, belt de Muis of ik woensdag haar crankstel in zijn geheel wil vervangen voor 160 mm cranks, andere trapas, en de bladen overzetten natuurlijk. Morgenochtend komt Rob Kaag even langs met Quest 386 om de juiste zitpositie te vinden. 45 km gereden. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Ik was er al nadat je je blog had geschreven :-)
Maar nogmaals hartelijk dank voor de verrichte werkzaamheden.
De zit is nu een stuk beter.
Fiets ook lekkerder.

Gr
Rob

Mick zei

Verstandig trippeltrappel-muisje.
Tip voor ligfiets(t)ers rond de hoofdstad: Ik heb óók een cranktrekker!