woensdag 13 januari 2010

13-01-2010 Maidentrip Quest 380

De Engelse folkgroep Steeleye Span zingt " All things are quit silence " en dat gaat zeker op voor de nieuwe Quest. Wat een verbetering die kettingafscherming voor in de fiets. Ik moet nog wel even wennen aan de iets ander zithouding en de grotere stoel. Ik ben nog niet vol in de remmen gegaan, maar die grotere remtrommels zijn een verbetering. Een opmerking nog ! De brede Moiree 54 cm achter loopt, net als in mijn vorige Quest iets aan, en dat is nog goed te horen. Ik ga er maar vanuit dat dit vanzelf over gaat, anders het wiel , middels de veerpoot iets omhoog of omlaag ? 10 km gereden. Wordt vervolgd...

6 opmerkingen:

marcel beekmans zei

beste kees,

je moet nu dit ook ff aanpassen he
kees van hattem: mango69; quest209

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Ook ik heb mijn eerste reisjes erop zitten.
Ik heb alleen het idee dat ik wat diep in mijn Quest zit.
Geen idee of dat zo hoort.

Gr
Rob

Kees van Hattem zei

Beste Rob. Zit je met je schouders net onder de rand ? Heb je het idee dat je niet genoeg ziet ? De stoel is heel goed af te stellen. Kom anders gewoon even langsfietsen. Groeten Kees.

Marcel zei

Hoi Kees,

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Veel plezierige kilometers!!

Groeten,
Marcel Prins
Quest 342

Robbedoes zei

Hoi Kees

Van je aanbod maak ik graag gebruik.
Ik weet niet hoe laat je zaterdag ochtend wakker bent?
Maar dan kom ik dus graag zaterdag even langs.

Gr
Rob

Kees van Hattem zei

Beste Rob. Ik ben op zaterdag op tijd uit de veren, tot zaterdag. Kees