donderdag 15 april 2010

15-04-2010 Met Wim en Jan naar Het Twiske



Om even na tienen is Jan hier. Ik had Pé eigenlijk ook wel verwacht, maar als ik hem bel hoor ik dat hij per @mail had laten weten verhindert te zijn. De mail heb ik nog niet gevonden. Als we bij Wim aankomen , is hij aan het sleutelen aan zijn Quest. Er moeten een paar speciale pedalen gemonteert worden. Jan kijkt even toe of het goed gaat, en daarna is er koffie. Ik ga voorop, om via Neck de snelste weg naar Het Twiske te nemen. Jan is hier nog nooit geweest, en vindt het er prachtig. Straks met de Poldertocht, op zaterdag 24 april a.s. gaan we ook rondom Het Twiske. Via het Ilperveld naar Ilpendam, en daar langs het kanaal naar Purmerend en Vinckhuizen om op De woude even na te praten met koffie en een krakeling. Morgen moeten de Generaal en Majoor Kees zich samen met de andere Ierland- ganger Ben zich om 13.00 uur melden op KIM in Den Helder om Adjudant onder officier t.d elektrotechniek Cees Roozendaal te feliciteren met zijn functioneel leeftijdsontslag. 95km gereden. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: