dinsdag 6 april 2010

06-04-2010 Bandentest 26 " succesvol

Vandaag maar eens op een iets minder snelle manier voortbewegen. Ik mag als gewicht op de testkar zeker 50 runs maken. Het goed uitlijnen van de testkar is een hele verbetering. Steeds controleren is een must, om de beste testresultaten te krijgen. Morgenvroeg om 9.00 uur gaan we verder met de Swalbe Durano's en de Vredestein S-Licks. Een zestal 26" banden zijn getest, met opvallende eindresultaten. Ook nog wat 20" banden zullen getest worden. Wordt vervolgd...

5 opmerkingen:

André zei

Hihi, de titel doet vermoeden dat jullie een 26"Quest in BAD hebben gedaan...

Robbedoes zei

BTW nou niet gauw de kop veranderen hoor :-)

Gr
Rob

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Ik zat me helemaal te verheugen toen ik de kop van je blog zag.
Ik ben n.l. gek op warme baden :-)
Bubbelbaden, ligbaden, jacuzzi, enz enz .

Gr
Rob

Kees van Hattem zei

Beste lezers. Mijn vaste redacteur heeft dit zelfs niet gezien. Kees

Wijnandt zei

Nadien de titel veranderen helpt niet. Volgens de URL van het bericht, http://keesvanhattem.blogspot.com/2010/04/06-04-2010-badentest-26-succesvol.html was, is en blijft het een badentest :-))

Tsja...