woensdag 14 april 2010

14-04-2010 Door de duinen met Sebastiaan.



Om 14.00 uur vertrekken we vanaf het kantoorpand in Heerhugowaard en gaan via de spoorbrug, de Achtregeest, de Zes wielen naar de Texelsebrug. Door de weilanden naar de Nesdijk en bij het Woud gaan we de duinen in. Vaart maken is het motto, en de Geax Tattoo gedraagt zich uitstekend op de klinkers, schelpenpaden en in de scherpe bochten. We gaan door de duinen tot aan de Zeewering. Vol in de wind naar Beukers in Petten. Sebastiaan gaat op zoek naar een goede kettingpons, en we kopen de man nog een Geax Tattoo, die per twee 38.50 euro kosten. Per stuk 24.95 euro.Even de passende binnenband erbij zoeken, afrekenen en de baas laat weten dat er heel wat Geax Tattoo's verkocht zijn. Beukers sr. liet weten dat, we best nog wel eens een band mochten testen die bij hun slecht loopt ! Bij mij loopt hij prima !!! We gaan aan de zeekant terug rijden naar Camperduin. om bij Minkema een kop koffie te drinken. Door de Groet en Grootdammerpolder naar Schoorldam en langs het kanaal tot aan de Koedijkervlotbrug. De snelle doorsteek door Almaar, en bij Ranzijn is het " zeg maar dag met je handje " Op de Middenweg moet ik nog even vol in de remmen voor een dikke zwarte kat. Het ging maar net goed ! Ben ik even blij dat ik als eerste de grote remtrommels heb. Morgen met Wim Waterland maar eens in, en gaat Pé of wie dan ook mee ? Ik vertrek om 10.15 uur uit Heerhugowaard. 75 km gereden. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

marcel beekmans zei

voortaan niet te veel vaar maken meer! heel bergen aan zee staat in de hens horde ik net op de radio toen ik weer naar huis aan het questen was net....

Mick zei

Queestige opmerking, Marcel!