donderdag 8 april 2010

08-04-2010 Het rolt uitstekend



Vanmorgen, na twee dagen binnen aan het werk te zijn geweest maar eens een stuk fietsen. De Geax Tattoo 58 maar eens aan een duurtest onderwerpen. Het wegrijden gaat opvallend snel. De band is stil op elk soort wegdek. voor mijn gevoel ga ik met dezelfde inspanning zeker 1-2 km per uur harder, en ik kan een maal opschakelen. Goede grip, stabiel in de bochten en zeer comfortabel. Over de lekbestendigheid kan ik na 75 km nog niks zeggen. De Perfect moiree 54 gaat aan de haak, om straks als winterban weer dienst te doen. Onderweg merkte ik dat het ronddraaien wat stroef ging. Ik kreeg meteen de ingeving dat er wel eens wat tussen de derailleur kon zitten of de onderste kettingbuis. Ik miste een plastik zakje van de meegenomen lunch. Bij thuiskomst zat dat dus in het onderste wieltje van de derailleur. Laat dus niks los in je Quest liggen ! Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Gerrit zei

dat had ik gister op de terugweg van het werk , waaide er zo een plastic zakje tegen de derailleur en gelijk helemaal eromheen natuurlijk , pikzwarte handen had ik.