woensdag 10 juni 2009

10-06-2009 Tweede duinrit, zondag de derde

Vanmorgen belt Sebastiaan, met de vraag of ik a.s. zondagmorgen zin heb in een rit. Natuurlijk, als het maar lekker vroeg is. Om 8.00 uur gaan we dan op pad, om bij Schoorl de duinen in te gaan, door te rijden tot aan Den Helder, en dan in volle vaart lang het kanaal terug. Sluit je aan!!
Vandaag ga ik mijn tweede duinrit maken. Ik ga bij 'het Woud' in Egmond de duinen in, en volg de Duinroute. Ter hoogte van de Kerf kom ik een drietal ligfietsers tegen, even verderop nog een vijftal. Er zijn er bij die wel er krampachtig op de fiets liggen, en nogal angstig kijken. Ze komen vast bij Twight Ligfietsverhuur vandaan. Ik heb de hele dag groot licht op, in deze donkere bossen, en aan de opmerkingen hoor ik dat ze me goed zien aankomen.
Jan Geel gaat ook mee naar Tilburg. Hij hoeft niet bang te zijn dat hij geen slaapplaats heeft, er gaan (waarschijnlijk) twee tenten mee met drie maal twee slaapcabines, en één ervan is voor de Mango's en Questen als slaapplek. 61 km gereden.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: