woensdag 31 december 2008

31-12-2008 Het was een prachtig fietsjaar.

Op deze laatste dag van het jaar 2008, blader ik door mijn agenda en zie het grote aantal lange fietstochten zoals Rondje Texel, de Zuiderzeeroute, de Fortenroute, Ronde van Noord Holland, de West Friese Omringdijk, en Rondje Wieringen. Deze tochten heb ik gereden in de Mango.
Op 25 sept kwam toch nog heel onverwacht de Quest 209 in mijn leven. Met Wim Schermer reed ik in oktober naar Wieringen en in november drie keer voor mijn plezier naar Dronten en terug. Onder andere met Pé Koomen en Matthijs Leeghwater, en niet te vergeten de tochten door Noord Holland met Sebastiaan Talsma en Wim.
Voor 2009 staan de volgende tochten op mijn agenda:
Op 10 april -Goede Vrijdag- rondje Texel.
Op 25 april Schermer-Beemster-Purmer-route.
Op 29-30-31 mei en 1 juni -Pinksteren- de Zuiderzeeroute. 20 juni Ronde Noord Holland.
Op 19 juli de Fortenroute met ALF.
Op 18 t/m 23 augustus de Ronde van Nederland.
Op 12 september de West Friese Omringdijk.
Eind september naar Borkum, Noord Duitsland.
Op 17 0ktober een Herfstrit door de Duinstreek.
Op 27 december de Oliebollentocht.

Bij deze wil ik al mijn fietsmaatjes bedanken voor de fijne uren fietsen en een ieder die dit leest het allerbeste toewensen voor 2009, en veel fietsplezier in goede conditie. Huust!!!

Op de foto de rij wachtenden voor mij, want ik haal voor het eerst sinds ik met Marian samen ben (juni 1971) oliebollen en appelflappen. Zij is gezwicht voor de zachte dwang van de kinderen en mij om het nou eens rustig aan te doen op oudejaarsdag... en wie haar kent weet dat dat heel bijzonder is!
Na de bollen en flappen thuis gebracht te hebben, heb ik nog een ommetje gemaakt van 15 km.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: