dinsdag 2 december 2008

02-12-2008 Rondje Beemster in de regen

Ik ben met de Quest op weg naar Purmerend om een boodschap, maar omdat het blijft regenen, dus ben ik bij Schermerhorn omgekeerd. Ik had de Mango moeten nemen met windscherm en dakje. Nu is met deze regen mijn zicht beprekt. Je blijft je bril schoonmaken. Toch maar die beschermbril in de Quest leggen. Het regent niet alleen, ook ligt er overal blubber op de weg en grote kluiten klei. Het blijft oppassen! In het Park van Luna maak ik deze foto. Bij thuiskomst de fiets schoonspuiten en kort daarna staan de twee mannen van DeZa opeens onaangekondigd in de tuin voor de laatste klussen.
30 km. gereden wat de stand brengt op 2244 km.
De Quest heeft vandaag 65066 km. op de teller.

Wordt vervolgd....

1 opmerking:

Pé Koomen zei

Hoi Kees, ik had geen regen onderweg maar wel mijn 3e lekke band op 100 km van gisteren en vandaag samen. Hopen dat het morgen weer beter zal gaan.

gr.Pé