zaterdag 6 december 2008

06-12-2008 Mooi nieuw asfalt op de verhoogde dijk

Bij controle van de Mango blijkt dat de middelste stang afgebroken is uit de bevestiging, want ik zie een kogelkop + moer aan het uiteinde van de draadstang bungelen. Dat wordt weer een rit Dronten, of is dit zelf te repareren? Ik zal maandag even bellen met Velomobiel. Gelukkig past mijn Mango in onze Seat Alhambra. Alle stoelen gaan er dan uit, behalve die achter de bestuurdersstoel. De leuning van de rechter voorstoel zo ver mogelijk naar voren, en dan kan de Mango er schuin in gereden worden. De neus rust dan op de leuning van de voorstoel.

Vandaag dus een ritje met de Quest. Via de Westdijk neem ik deze keer de net open gestelde, geheel verhoogde en opnieuw van glad asfalt voorziene Oostdijk. Deze loopt van West Graftdijk naar Driehuizen. Hier woont Mango rijder Sebastiaan Talsma, die ik even gedag ga zeggen. En waarover praten zij... over Mango's, Questen en over -oude- camera's. Hij is zelf nog steeds heel blij met zijn Mango en wil t.z.t. de Quest 209 overnemen. Met hoge snelheid terug naar huis via de linker oever van de dijk. 50 km. gereden.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: