maandag 27 april 2009

27-04-2009 Leeuwtje ontdekt de ligfiets

Om 11.30 uur is het opgehouden met regenen, en ga ik met een doos eieren naar De Woude. Wim is druk bezig met vriend Jan om de t.v, die nog maar één kanaal doorgaf te repareren. Het was de connector die plat gedrukt was door het op en neer mechaniek van de t.v. Nog even gesproken over de Poldertocht en leuk te horen dat Wim met Yvonne op Quest jacht gaat.
Als ik mijn jack wil aantrekken zie ik dat het regent, even later schijnt de zon, en ga ik op huis aan. Onderweg krijg ik nog een beste bui op mijn dak. Het zou droog blijven volgens de buienrader, maar zo zie je maar weer, die zit er ook wel eens naast.
Thuis aangekomen zie ik dat een van onze katten heerlijk ligt te slapen op de stoel van Yvonne's Baron. Marian weet te vertellen dat Jan Geel serieus op een Quest uit is. 38 km gereden.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: