maandag 13 april 2009

13-04-2009 Ursem-De Woude-Heerhugowaard

Om 10.00 uur ga ik naar de camping de Ursummerplas. Marian is een half uur eerder vertrokken, lopend wel te verstaan. Op de Rustenburgerweg haal ik haar in, en maak even een praatje. Na een kop koffie bij dochter Suzan, en een rondritje met Vinny in mijn Quest ga ik via de Mijzerpolder naar De Woude. Bij Wim wil ik de ketting van de Quest wat inkorten, want bij elke aanzet is een getik te horen. Wim wil er getuige van zijn, maar ik heb de kettingpons thuis laten liggen. Wim zoekt in alle laden en vind een setje waar ook een kettingpons bij zit, maar er ontbreekt een onderdeel. Als ik thuis kom ga ik meteen aan de klus beginnen. Het uitdraaien van het busje lukt prima, maar het terugpersen gaat moeizaam. De kettingpons is er één voor grotere schakels. Morgen even een nieuwe halen. 50 km gereden.

Wordt vervolgd...

1 opmerking:

marcel beekmans zei

hoihoi weer lekker in de zon wezen rijden dus:P
jammer dat die poldertocht te lang is, had anders graag me gereden, maar 160 km gaat me eht niet lukken afin veel plezier al vast

gr marcel