zaterdag 4 april 2009

04-04-2009 Winderig ritje

Om 11.00 uur ga ik fietsen. Op de Middenweg koop ik drie bossen rozen, voor de drie gezinnen die hun tweede huis met Pasen gaan bewonen. Er moet nog wel van alles rondom gebeuren, maar dan kan er straks ook mooi buiten gezeten worden, en kunnen de spullen in de schuur gezet. Ik neem het Rustenburgerdijkje en zo naar de Ursemmerplas. Bij dochter Suzan is net een tuinhuis op zijn plaats gezet, kunstof vlonders er onder zorgen er voor dat het schuurtje nog jaren meekan. Na een kop koffie en de zoveelste knuffel met kleinkind Vinny ga ik naar Avenhorn en via de Beetskogerkade naar Scharwoude en Etersheim.Na een mok koffie bij de molen ga ik naar Warder, Oosthuizen en via het Beetsdijkje door Beets.Er staat flink wat wind en ik doe de schuimkap erop. Wat een verschil met gisteren. 56 km gereden. Morgen die Ronde van Noord-Holland maar eens gaan rijden!
Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: