dinsdag 21 april 2009

21-04-2009 De muis in de Mango

Om 14.00 uur komt Yvonne met fietskar en hond het pad op rijden. Ze komt oefenen met de Mango. Het liefst stapt ze meteen in een Quest, maar de hond moet dan wel mee kunnen. Ze is geïnteresseerd in Quest 130 van Meijndert Valenteijn. Huidige bod staat op 4750 euro. Ze wil eerst de fiets zien en wat meer technische informatie, voordat ze mee gaat bieden. Nu maar eerst de Mango pasklaar maken. Trapstel moet twee centimeter naar voren, en een extra matje op de stoel. Hoogste tijd om te gaan rijden. We rijden 15 km in het Park van Luna, klimmen en dalen, en gaan hard door de bocht. De keuze is snel gemaakt. Zaterdag gaat Yvonne van der Stok met de Mango de Poldertocht rijden. Als we weer thuis zijn kijken we of de hond in de Quest past. De stoel kan nog 5 cm naar voren, en met een kleine aanpassing achter de stoel kan de hond er zelfs liggen.

Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Pé Koomen zei

Jij kan toch ook mooi schrijven, "De muis in de Mango" vandaag was er een man bij mij aan het werk en ik vertelde over DE uitdrukking van Jan, zijn antwoord, "Ja maar die uitspraak die ken ik wel,ik ben ook een echte Westfries" Als ik jou was zou ik er voor zorgen dat er tenminste één muizensticker op de Mango zit voor a.s. zaterdag.

gr.Pé