zondag 12 april 2009

12-04-2009 Vrolijk Paasritje

Om 9.30 uur ga ik naar De Woude. Wim gaat vanochtend mee om de laatste 66 km van de Polders-tocht 175 km te verkennen. We rijden naar de pont bij Ilpendam om daar door het Ilperveld naar Het Twiske te rijden. We zien enkele paarden, fietsers, skeelers en wandelaars met loslopende honden, verder is het heerlijk rustig. Bij een parkeerplaats is er een opstakel, maar over twee weken zal de fietsoversteekplaats wel klaar zijn. Het is gezellig druk op de Zaanse Schans, en we gaan op de foto en worden gefilmt, door toeristen uit de hele wereld. Ik moet blijven bellen en toeteren om er veilig langs te komen. Als ik door Driehuizen kom zie ik Sebastiaan met zoon en dochter het laatste paasei zoeken. Even bijpraten en hij stelt voor om op 25 april a.s. ook hier even te pauzeren voor een versnapering. We zullen zien! Ik heb de rit al flink in moeten korten. 105 km gereden.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: