zaterdag 18 juni 2011

18-06-2011 Morgen geen tocht !! Te vééééééél wind


Ik fiets even naar Wim op De Woude. Onderweg is de lucht blauw, wel wolken , geen regen, maar wel een stevige wind. Wim heeft zo zijn bedenkingen of hij morgen wel mee fietst in zijn Carbon Quest. Hij kijkt even op Windguru, en ziet dat het morgen ochtend nog iets harder gaat waaien. 6-7 Bft uit het noord-westen met uitschieters naar 8. De tocht wordt dus afgeblazen !!! Hij wil straks nog wel even naar Jan Geus in Hoorn, om samen de stroomlijnkappen te bevestigen. De racekap gaat op , en als we op de dijk richting Driehuizen rijden zie ik dat Wim niet erg hard rijdt. Ik kan hem nu eens een keer met gemak meters voorblijven. De Quest heeft duidelijk last van de zijwind. Ik ben blij met mijn extra kilo's. Ik fiets niet mee naar Hoorn, maar ga richting Stompetoren en ik ben blij dat ik zonder schade weer thuis ben. 38 km gereden. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Willem zei

Whahawhaha mooiweerrijders, moest vanmorgen toch echt te werk (en weer terug) geen probleem

Gerrit zei

en ik ook vanmiddag en vanavond op m,n open Fujin.