vrijdag 17 juni 2011

17-06-2011 Zondag de Ronde van Noord Holland


Zondag a.s wordt de toertocht de Ronde van Noord Holland weer gereden. Er zijn nu zeven[Questen] aanmeldingen. De afstand is 140 km, en we rijden vanaf de Waerdse Tempel om ongeveer 10.00 uur eerst richting Camperduin. Dan aan de zeekant naar Petten, en door en langs de duinen naar Den Helder. We ronden de noord kant van Wieringen, en vanaf Den Oever is het sprinten 18 km, voor wie dat wil naar Medemblik. Via Aartswoud, Langereis en de Oostdijk weer naar het Strand van Luna.Daar is de beloning koffie/thee bij Wikkel aan de haven. Aanmelden kan op mijn blog en op de agenda van Ligfiets net. Wordt vervolgd...

5 opmerkingen:

Katinka Fransman zei

Dag Kees

Ik moet werken kan dus niet mee.
Mijn vraag kan ik maandag langs komen om mijn voor derailleur af te stellen en evt de ketting nog meer in te korten. gaat toch makkelijker met 2 paar handen.

Groet, Katinka

Cees zei

Zal sóchtends een onstuimige ritje worden. Smiddags klaart het op om de rit mooi af te ronden. Ben d'r hoor. Groet Cees

Kees van Hattem zei

Beate Katinka. Ik ben eerst in de ochtend, na 10.00 uur op De Woude. Kom ook die kant op, dan rijden we samen naar de Velomobiel Garage Noord Holland. Groeten Kees.

Rene van den Berg zei

Ik moet om 8 uur eerst uit Den Helder komen met een dikke windkracht 6 met stoten van 8. Hoop dat ik niet omwaai...

René

Kees van Hattem zei

Dag René. Je bent de eerste die het weet,als je dit als eerste leest. Morgen geen tocht i.v.m de verwachte windkracht 6-7, met uitschieters naar 8 Bft. Groeten Kees.