maandag 6 juni 2011

06-06-2011 Bijna 100 Velomobielen van Velomobiel.nl in Nrd-Holland

Volgens de officiële lijst van Velomobiel.nl rijden er deze maand als ik de Quest van Rico Jonk uit De Rijp meetel, een honderdtal Questen/Strada's/Mango's rond. Een feestje waard !! De organisatie van het Noorden Velomobiel/Ligfiets Treffen op 16-17-18 sept, en de Oliebollentocht 2011 op 28 dec wil al deze velomobielisten wel op de evenementen zien. Zeg het voort, zeg het voort !! Als er nog Questen/Strada's/ Mango's rijders niet op de Velomobielijst staan wil ik dat graag weten, en geef het door aan info@velomobiel.nl. Wordt vervolgd...P.s we hebben hier in Heerhugowaard de oudste, 75 jarige Sinner Mango rijder Nelis Bakker.

1 opmerking:

Cees zei

Wat had ik graag meegedaan, op de rdw-baan. ik heb een keer een lemans start gedaan en met mijn lange stelten ben je super in het voordeel :) Helaas kan ik niet. Mvg Cees