donderdag 1 januari 2009

01-01-2009 Korte Nieuwjaarsrit en alternatieve duik

Vanmiddag hoor ik van mijn overbuurman Milco dat ik met mijn Quest in de krant sta. De Telegraaf nog wel, en in kleur. Ik vertel dat ik dit niet kan zijn, maar dat ik er dit jaar zeker wel bij zal zijn. "Liggend door Almere" luidt de kop, en verder verhaalt de verslaggever over een honderdtal "metalen" velomobielen uit alle uithoeken van Nederland. Zelf fiets ik vandaag een uurtje door de polder en kijk op de heen- en terugweg bij de Waardse Tempel, waar voor de tweede keer een Nieuwjaarsduik plaatsvindt. Ik zie hoe de organisatie bij gebrek aan open water een laadbak laat vullen door een gierwagen. Hier plonzen straks de deelnemers in, maar ik wacht daar niet op.
25 km gereden.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: