maandag 26 december 2011

26-12-2011 Mango+ gespot in Heerhugowaard


Het is maandag tweede Kerstdag, en ik ga evengoed op de koffie op De Woude. Ik heb een excuus, want ik moet even overleggen over onze handel voor en na de Oliebollentocht. Wim zal een laptop en beamer meenemen, en laat de dia's van ons Rondje Ierland en naar de Bron van de Maas zien. Ik kijk nog even naar de mooi ingebouwde schokdemper, die Wim vanmiddag even gaat testen. Het is het type dat op dezelfde punten op de brug en de wielkast vastgezet kan worden als het standaard exemplaar. Ik maak het niet te laat , want ik heb thuis nog het een en ander te doen. Als ik op de middenweg fiets, zie ik in de verte een oranje Velomobiel. Is het een Strada of een Mango ? Het blijkt een Sinner Mango + te zijn. Een Brabander uit Helmond, die even bij zijn zus op visite gaat, en morgen de 220 km weer terug fietst. Ik dacht dat hij voor de OBT hier was, maar er moeten ook mensen werken ! 34 km gereden. Wordt vervolgd. P.s de teller staat nu op 140 deelnemers. Richard op de foto, heft zich o.v.b. ook aangemeld !

Geen opmerkingen: