donderdag 22 december 2011

22-12-2012 Ook off-road krijgt hij een ruime voldoede


Vanmiddag willen de benen wat beweging. Ik ga naar Beukers in Petten om nog een aantal Geax Tattoo Street 58-559 op te halen. Ik doe verlag van de eerste resultaten van de 20 inch Freeride versie, en ze willen ze op afroep wel voor me bestellen. Ik ga maar eens terug via de duinen en de Boswachterij Schoorl. Ik moet ervaren hoe ze op schelpen en zandpaden rollen. Buitengewoon goed, en de snelheid blijft erin. Vlak voor de strandafgang Schoorl Zuid krijg ik een seintje van een wielrenner dat er een lading stuifzand ligt. Nou, ik moest vol in de remmen, uitstappen en de Quest over de berg zand duwen. 62 km gereden. Wordt vervolgd. P.s de teller van het aantal deelnemers voor de OBT 2011 staat nu op 121.

2 opmerkingen:

Gerrit zei

Ik heb een tip aan Dichtbij.nl gegeven en ze hebben een stukje geplaatst , hier te lezen.
http://www.dichtbij.nl/groot-alkmaar/regio/artikel/2224953/oliebollentocht-van-start-in-schermerhorn.aspx

Ook heb ik het NHD getipt maar die heeft nog niet teruggemaild.

Promosyon zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.