maandag 14 februari 2011

14-02-2011 Bericht uit het 'Hoge Noorden'

Dit bericht kwam van Wim de Vries:


Gister als eerste een reactie geplaatst over de vermelding dat ik 19 februari mijn Quest op ga halen!!Nu staan er inmiddels meerdere en die van mij is dus in het niets verdwenen. Nu zit ik in Stockholm, waar ik gister de verjaardag van een van mijn kleinkinderen meegevierd heb. Er ligt hier sinds enkele dagen zeer veel sneeuw en het 'oude' sneeuw was zo goed als verdwenen, dus ook hier in Zweden 'n geweldig ontvangst in het wit. Sinds enkele weken word ik voor een sportblessure aan mijn kuit behandeld door de fysio en dat leek mij tot dusver geen belemmering v.a. Dronten met de Quest te gaan. Vanmorgen na het douchen kreeg ik een 'schok' in mijn rug, een oude hernia daar speelt zo nu en dan op, en dat is nu. Morgen ga ik weer naar Holland en dinsdag al weer fysio. Zal de behandeling voor mijn kuit naar de rug verplaatsen als dit iets uithaalt. Anders kan het a.s. zaterdag wel eens een probleem opleveren met 'mijn kwalen'.
Ik hoop natuurlijk dat alles doorgaat en zie jullie dan in Dronten!
Groet van Wim de Vries


Hoi Kees,

bovenstaand stukje heb ik vanmiddag geprobeerd te verzenden als reactie op de vermelding dat ik a.s. zaterdag mijn Quest op ga halen. Daarvoor had ik al met een ander artikeltje een poging gewaagd, maar dat verdween ook in het niets, dus doe ik iets fout!
Vandaar nu dit niet zo gezellig stukje hierboven i.v.m. mijn 'ongemakken'.
Zal vast nog van jullie horen hoe ik e.e.a. beter kan doen.
Morgen weer in H.H.W. en dan maar hopen dat voor het w.e. mijn rug weer in betere conditie is.

Vriendelijke groet, Wim de Vries, nu nog in Stockholm!!!!

Geen opmerkingen: