donderdag 17 september 2009

17-09-2009 Jan Geel heeft ook het laatse stuk kettingbuis uit de Quest verbannen



Vandaag fiets ik naar het noorden. Via het Verlaat naar Oude Niedorp, Zuiderweg, Langereis, Gouwe, de Weere en door naar Twisk. Op het Gangwerf 11c staat een rode auto, dus Nico is vast met de Mango naar het werk. Ik fiets door naar Oostwoud, en hoor van Annie dat Jan de dijk over is. Ik krijg koffie en even later hoor ik het kenmerkende geluid van een Quest op het pad. Jan is weer terug van een heen en weertje naar Zürich. Ik wil even in zijn fiets kijken, en zie dat hij het laatste stukje kettingbuis ook heeft weggehaald, en vervangen heeft door een derailleurwieltje gevat in door hem zelf gemaakte houder met geleiders. Jan zelf is er heel tevreden over, net als over zijn windschermpje. Terug ga ik via Hauwert, Wognum, Bobeldijk, Spierdijk en de Oostdijk. 75 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: