maandag 18 april 2011

17-04-2011 Morgen naar Velomobiel voor overleg

Morgen staat Wim om 8.30 uur in Avenhorn bij het tunneltje. We moeten eerst in Hoorn bij Jan Reus twee racekappen ophalen. Rond de klok van 10.00 uur zijn we als alles mee zit op de Zijlweg in Enkhuizen. Jan Geel zal daar zeker staan, en gaat onze Pé ook nog mee.? Wie nog meer ? En heeft nog iemand wat nodig ? Wim moet naar de wielen laten kijken, dubbele wieldoekjes en er loopt nog wat aan. Ik heb met Ymte overleg, alles met betrekking tot het Velomobiel Service punt hier in Noord Holland. 43 km gereden. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Katinka Fransman zei

Hoi Kees

Ik heb geen reserve buitenband meer voor de Strada. Ik heb er nu Marathon racer op zitten. Ik weet niet of Ymte die heeft. Anders maar een ander type. Verder zou je aan Jan kunnen vragen of ik een stuk neopreen kan krijgen ( wat hij gebruikt bijhet instap gat) Ik wil graag hem helemaal rondom. Ik hoor wel, Veel plezier morgen met fietsen.

Willem zei

Mannen,
Veel plezier en Kees, ik ga morgen een chirurgijn bezoeken met mijn teen
Gr.Willem