donderdag 14 april 2011

14-040-2011 Oderhoudsklus geklaard


Strada 41 van Katinka moest nodig een onderhoudsbeurt. Om even voor 10.00 uur is ze hier. ze doet haar loopschoenen aan en wandelt naar winkelcentrum Middenwaard. Ik ga meteen aan het sleutelen. Ketting en derailleur smeren, spaken controle, veerpoten invetten, remtrommels schoonmaken, alle moeren nagelopen, remmen afgesteld, banden op spanning en als laatste de uitlijning gecontroleerd. Waar nodig alles schoongemaakt en licht opgepoetst. Na twee uur was ik er mee klaar. Ze liet weten er alles aan te doen om het Rondje Texel ook mee te gaan rijden. Wordt vervolgd...

6 opmerkingen:

Gerrit zei

Als ik over een half jaartje m,n Mango+ heb mag ik zeker wel een dagje bij je in de leer ,Kees ?

prustra zei

Hoi Kees, ik ben blij met je initiatief. Mij zul je ook zeker zien langs/aankomen voor onderhoud van mijn flip-flop gekleurde Strada.

sportieve groet uit B.O.L. van

J@cqueline

Anoniem zei

Aparte werkplaats, weer eens wat anders dan die in Dronten.
Sleutel je ook in de regen?

Kees van Hattem zei

Bij slecht weer heb ik een grote schuur ter beschikking, waar nu drie Velomobielen staan. Ook brandt er een kachel om ook tijdens de koude periode aangenaam te kunnen sleutelen. Groeten Kees

Katinka Fransman zei

Hoi Kees

Mijn fiets loopt weer als een zonnetje
Ik ga Goede vrijdag mee naar Texel. Ik ga op eigen gelegenheid er heen. Tot bij de boot.

Katinka

Willem zei

Wat is die fiets mooi gespoten!