maandag 11 april 2011

11-04-2011 Velomobiel Service Punt in bedrijf

Met ingang van 1 april ga ik betaald sleutelen aan allerlei Velomobielen. Periodiek onderhoud aan Quest, Strada, Mango en de Alleweder. Dit alles gebeurt met de instemming en samenwerking met Velomobiel.nl. Laswerkzaamheden en reparatie aan de verlichting blijft een klus voor de mannen in Dronten. Ik verleen ook ambulante zorg in de regio. Graag telefonisch of per mail aanmelden. o725711229 of 0645112426 kees@ramira.nl Wordt vervolgd...

4 opmerkingen:

Robbedoes zei

Nu nog een mooi tarieven lijstje :-)

Sebastiaan zei

Há Kees,
Goed initiatief! Ik zal nog wel een keer (of wat) gebruik maken van je diensten. Ga je ook banden en onderdelen op voorraad houden? Wel zo makkelijk en scheelt een paar keer per jaar de dijk over....
Groet,

Sebastiaan

Kees van Hattem zei

Beste Sebastiaan. Er komt zeker een voorraad binnen/buitenbanden en reserve onderdelen. Reserve wielen en veerpoten heb ik al op voorraad. Voor Rob, ik sleutel voor 35 euro per uur, inclusief btw, exclusief onderdelen. Groeten Kees.

Erwin zei

"Met ingang van 1 april ga ik betaald sleutelen aan allerlei Velomobielen." Curieuze datum, 1 April, maar gepubliceerd op de 11de, dus het zal wel geen grap zijn :)

Gefeliciteerd, en goed initiatief! Vrees echter dat Dronten voor mij dichterbij is ;( Contactgegevens (zoals telefoonnummer en bezoekadres) op je website lijken me trouwens geen overbodige luxe :)