vrijdag 21 januari 2011

21-01-2011 Twee ritten op een dag


Ik moet al om 7.45 uur van huis om op tijd bij de tandarts te zijn. Het is plaatselijk glad, maar ik merk dat de Moiree's goede grip hebben. In het westen gaat de maan onder, en er is een prachtige zons opkomst. Na thuiskomst houd ik de fietskleren maar aan, want na de koffie wil ik even naar St Maartensvlobrug, om bij Juf Katje een paar fietsschoenen af te geven. Martje is er niet. Ze is net de deur uit naar de fysio. Ik fiets de Ruigeweg af en ga onder de duinen langs naar Petten. Ik haal nog even een racefietser in die heel veel moeite deed om voor me uit te blijven. Bij Camperduin ga ik de duinen in, en ik zoef op de Moiree's naar Schoorl, Oudkarspel en langs de Westerweg naar huis.

3 opmerkingen:

simply red zei

Hoi Kees,

Schitterende kleuren op die foto, Noord-Holland is mooi!

Groeten,

Paul Dijs

Martje zei

He die Kees

Jammer dat ik je gemist heb. Bel je anders ff de volgende keer. Dan maak ik meteen een lekkere cake ofzo. Heb toch niks beters te doen haha.
Inderdaad mooie foto's. Nieuwe camera??
Kus van de Kat

Pyt zei

Bedankt voor de mooie verhalen. En in deze zit een klein foutje. 21-03-2011 moet het nog worden. Ik geloof wel dat Questrijders snel zijn, maar de tijdsbarriere slechten lijkt me zelfs voor jullie een iets te grote opgave.

Pyt Liemburg