woensdag 12 januari 2011

12-01 2011 Quest 380 is jarig en 20.633 km

Vandaag heb ik Quest 380 precies 1 jaar, net als de Quest van Rob, die op de zelfde dag afgeleverd is. Rob van harte ! en dat we dit jaar nog vele kilometers samen kunnen afleggen. Van fietsen zal vandaag niets terecht komen, want het is hier net begonnen met regenen, en dat zal lang aanhouden. Het weer in het weekend ziet er wat beter uit, en het wordt weer eens de hoogste tijd voor een gezamenlijke rit naar Marken/Waterland op zondag a.s met vertrek om 10.00 uur. Wordt vervolgd... P.s op het forum net de eerste beelden en foto gezien van de stroomlijn verbeteringen aan de Quest.

4 opmerkingen:

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Ook jij van harte met de verjaardag van je fiets. :-)
Ik heb alleen niet zo veel km gereden als jij met je fiets.
Daar in tegen heb ik 80000 km afgelegd met de vrachtwagen :-)

Mocht ik van het weekend gaan fietsen dan zal dat zondag worden.
Zaterdag mag ik met mijn schoonmoeder mee naar Soldaat van Oranje

Gr
Rob

Willem zei

Hoi Kees, Rob,
Proficiat, en misschien kunnen we bij elkaar aanhaken, zondagsritje Marken-Waterland of zo maar dan wel op tijd.Ik zit in 4 maanden al weer op de 4400 km dus dat gaat ook lekker.

Gr.
Willem

Jan Reus zei

Hallo heren,

Heb ook wel zin in een ritje maar dan ook op tijd, heb nog een verjaardag.

Groet Jan.

Martje zei

He die Kees. Van Harte met je kindje van 1 hahaha.
Je zou er bijna een verjaardagskaart voor sturen.
He ff alleen ter info. JufKatje is helaas WEER uitgeschakeld. 2 weken geleden nar mijn hardlooprondje erge last van me rug gekregen. Blijkt nu een acute hernia te zijn. HMMMMM
Balen dus, nou ja eigenlijk meer dan dat, maar daar koop ik niks voor dus.
Kus van een kreupel Katje