donderdag 31 december 2009

31-12-2009 Het was me een jaartje wel



Even de balans opmaken. Dit jaar de 20.000 km weer gehaald, en vele mooie tochten en ritten gemaakt met een stel alleraardigste mensen. Op het ijs, en door het ijs met de Quest was toch wel het allermooiste van 2009. Gelukkig zijn er foto's en een filmpje van gemaakt door mijn vaste fietsvriend Wim. Ik moest die dagen wel mee anders had hij niks te filmen of te fotograferen gehad. Ik ga de eerst volgende keer weer graag mee Wim ! Laat het maar flink gaan vriezen de komende week. Voor volgend jaar staat er veel op het programma. Wat te denken van de Zuiderzeeroute met Pinksteren, rondje Ierland in juli/augustus met Wim, Cees en Ben. Ik wil me in mijn Quest ook nog laten zien bij de start van de Tour de France op 4 juli in Rotterdam. Het lijkt me leuk om dat hele circus eens van dichtbij te zien. Op de agenda van Ligfiets.net staan alle door mij georganiseerde toertochten voor liggers/velomobielen, en ik hoorde dat Cycle Vision weer in Sloten is, en de Oliebollentocht in Almelo. Voor ons weer een stuk verder rijden ! Mag de 2011 editie van deze tocht in Heerhugowaard plaatsvinden ?????? Ik ga morgen de route voor de Kniepertjes tocht even verkennen. De oprijlaan voor het huis heb ik net ijs en sneeuwvrij gemaakt. Er is zaterdag vanaf 9.30 uur ontvangst met thee en koffie en koek. Allemaal een fijne jaarwisseling en een goed 2010. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Motoroka zei

Hallo Kees,

Mooie foto van je vaste fiets maatje, is zeker al even terug genomen, met een iets hogere temperatuur. Is toch een foto door jou genomen en dus moet Wim weer mee zodat jij ook je foto's kunt maken. Ook jullie een prettig uiteinde en een goed begin, en alvast Héééél veel KM toegewenst met je nieuwe fiets. En waarschijnlijk tot zaterdag, eens even kijken wat Kniepertjes zijn.

Groet Ron

Wim Schermer zei

Hi Kees en Ron,
Het was 28 juni en we reden die dag de Fortentocht.
Op het moment van overvaren was het 16 gr. C. en het werd maximaal 23 gr. C.
Zie jullie zaterdag.
Groeten,
Wim