woensdag 23 december 2009

23-12-2009 Toch nog met de Quest op het ijs


Ik moet op tijd op De Woude zijn voor een rit met Wim naar Castricum. Net na de pont bij Akersloot zie ik Wim al aan komen rijden. Hij heeft een afspraak bij de brillenman, dus hij wil er op tijd zijn. We rijden eerst naar een winkelcentrum, waar de sneeuwopruimploeg nog niet geweest is. Lekker glibberen, om voor de deur uit te komen. De terugweg gaat langs de Provinciale weg naar Wormerveer, en door naar De Woude en Wim weet de 55 km per uur te halen, voor een broodje en koffie. Ik vertel Wim dat ik morgen even langs Jan Geel ga in Oostwoud om wat foto's te maken van alweer wat verbeteringen in comfort en stroomlijn van zijn Quest. Ik krijg van Wim een schets mee met de laatste versie windafbuigers voor de Flinstonegaten. Hij is benieuwd wat Jan hier van vind, en of hij deze kan maken. Hier op de Granaat licht nog een hele zooi ijs en prut en ik kom hopenloos vast te zitten vlak voor een bult. Ik zal net uitstappen, als twee leuke meiden aanbieden om me even over de bult te duwen. Nou weet ik ook meteen woorom Pé de straat niet uit kon zonder spikes. 65 km gereden. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Martje zei

He die Kees
Ziet er weer lekker glibber de glibber uit. Leuk he dat fietsen haha.
Nou mijn stukje staat op me blog hoor dus...
Dikke kus en bedankt voor jullie sympathie.
Juf Katje met twee kreupele pootjes en der staartje tussen de benen...