zondag 13 december 2009

13-12-2009 Quest met wel erg vrouwelijke vormen



Om 11.00 ben ik op De Woude. Ik ben nieuwsgierig naar de nieuwe uitvinding van Wim. Na de koffie ga ik maar eens even in de garage kijken, en ik zie een Quest met t..... Ze moeten er voor zorgen dat de wind bij de Flinstonegaten afgebogen wordt, zodat de koude wind niet meer optrekt, en misschien ook de fiets wat sneller maakt. De testrit van vandaag zal het uitwijzen. We gaan via Purmerend naar De Breek in Etersheim. Wim heeft vandaag voor het eerst de verwarmingzooltjes in, en oogst weer bekijks. Zijn Quest is nu winterkaar, en ik ga er zeker ook voor zorgen om de kou uit de fiets te houden. We fietsen terug via de dijk naar Scharwoude en dan naar Grosthuizen. Via de Mijzerpolder naar Rustenburg, waar Wim links af slaat, om op tijd weer thuis te zijn. 72 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: