vrijdag 18 december 2009

18-12-2009 Net voor de { sneeuw } bui thuis



Vandaag weer eens in de Quest na vier dagen van wandelen, trappen op en af tot dat de heupen en benen beginnen te protesteren. Even wennen ! maar dan komt de snelheid weer terug met de Quest. Gisteren heb ik ook twee windafbuigers aangebracht voor bij de Flinstone gaten. Het resultaat is goed merkbaar. Geen optrekkende koude wind meer achterlangs de benen. Goede uitvinding Wim ! Ik neem de wegen waar ook auto's rijden, want daar licht de minste prut. De fietspaden liggen nog vol met ijs en opgevroren sneeuw. Ik laat me even zien op De Woude en ik krijg de laatste nieuwtjes te horen. We kunnen nog niet het ijs op met de Quest, maar lang zal dat niet meer duren. Volgens Weeronline gaat het vanmiddag weer pittig sneeuwen, en ik ga weer op huis aan. Het is goed fietsen op de Westdijk, maar op de Korte Schermerdijk ligt veel sneeuw en ijs, maar de Vredestein Perfect Moiree 54 achterband stuwt de Quest perfect vooruit. Goede grip en geen uitglijders in de bochten. De eerste sneeuwvlokken beginnen te vallen, als ik vlakbij huis ben. 35 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: