woensdag 5 augustus 2009

05-08-2009 Lekker hout zagen na het fietsen



Vanmorgen heb ik kleine Vinny onder mijn hoede. Als kind van net een jaar net zo actief als zijn moeder. Met zo'n kind verveel je je nooit. Om 12.00 uur ga ik voor een rondje Schermer. De snelheid moet dik boven de 30 km per uur blijven om nog wat afkoeling te krijgen. Na twee uur fietsen ben ik weer thuis, en heb nog genoeg energie over om hout voor de houtkachel te gaan zagen. Het is twee dagen terug bezorgd. Het is coniferenhout, wat niemand wil hebben, voor de open haard. Voor onze Godin heel goed te gebruiken door de hoge warmteafgifte. 51 km gereden. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Sebastiaan zei

Volgende keer mag je mijn electrische kettingzaag wel lenen hoor!

Kees van Hattem zei

Beste Sebastiaan. Zagen met de hand is goed te doen, zeker met een Bahco zaagblad extra vertand.Ik heb er zelfs bielzen mee doorgezaagd. Marian vindt motorzagen maar niks.Toch bedankt voor het aambod. Welk merk en type bebruik jij voor het zware werk ? Groeten Kees. P.s. gaan we nog fietsen ? zeg zondagmorgen 7.00 uur.