woensdag 30 november 2011

30-11-2011 Jan liet zijn Fox even zien


Vanmorgen was ik eerst op de koffie op De Woude, de SKF E2 lagers weer aangevuld en Alligt kettingtandwielen met E2 lagers. Natuurlijk even gekeken naar de fraai ingebouwde schokdemper in Wim zijn carbon Quest. Het werkt, nu nog duurtesten of alles heel blijft. Ik heb voor Wim een Vredestein Black Panther 50 mm meegenomen, die hij als winterband als achterband gaat gebruiken. Als ik weer thuis ben belt Jan Geel, met de vraag of ik onderweg ben. Hij komt even deze kant op om zijn nieuwe ingebouwde Fox schokdemper te laten zien. Deze is handmatig in te stellen b.v glad asfalt, klinkers en kasseien. Even snel zie ik een uit carbon vervaardigt, mooi gestroomlijnd spiegelombouw. Ook heeft Jan na het lezen van mijn blog over het soms moeizaam terug plaatsen van de as in de achterbrug een hulpstukje gemaakt. Waarvoor mijn dank ! Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Gerrit zei

Kees , zaterdag bij jou verzamelen of bij Skeef ?

Kees van Hattem zei

Dag Gerrit. Verzamelen bij Skeef vanaf 10.30 uur. Ik kom daar heen met Victor. Groeten Kees.