zondag 6 november 2011

05-11-2011 Zaken gaan door !


Vanmorgen fiets ik eerst even naar Sebastiaan in Driehuizen. zijn Quest is gisteren bij Velomobiel.nl vakkundig door Jos van een knipperlicht installatie voorzien, en het werkt prima. Ik zie dat luidspreker van de clignoteur/pieper is afgeplakt met een stukje klittenband als demping. Ik zou zeggen, hoe meer geluid des te beter !! Sebastiaan heeft een rit naar Alkmaar gemaakt zonder de top erop. Hij was wel even vergeten de boutjes, die zorgen voor de stevigheid er in te draaien voor vertrek. Nu zat er enige beweging in de body. Ik fiets daarna even door naar Wim, om een bestelling te plaatsen voor neopreen in de kleuren grijs/wit/rood/blauw en groen. Mooie aanvulling voor in de shop, voor hen die het instapgat van de Velomobiel er daarmee willen bekleden. Op de weg erheen toetert en zwaait een man naar me in een Opel station. Ik zie dat hij ook richting De Woude gaat. Het is George K. en is op weg naar Wim om een witte toerkap op te halen. Ja, zelfs op zondag gaan de zaken gewoon door. 40 km gereden. Wordt vervolgd... P.s morgen om 11.00 worden de Bendeleden van Wim, en eventuele aspirant-leden verwacht op de koffie bij de Dacpan in de Meridiaan aan het Brandpunt 1 in de Stad van de Zon in Heerhugowaard.

Geen opmerkingen: