zaterdag 19 november 2011

19-11-2011 Morgen weer een " Wilde Rit "

Vanmorgen kwam Wim een vizier brengen voor Quest 520, die ik hier had voor wat aanpassingen en klein onderhoud. Ook liet hij de twee schokdempers zien, die met een kleine aanpassing in de Quest en Strada kunnen voor een nog betere wegligging.Morgen beloofd weer een echte Zondag te worden, dus vanaf 10.30 uur verzamelen bij Skeef aan het Strand van Luna aan het begin van de Middenweg. Laten we er maar een verassingstocht van maken. Wordt vervolgd... P.s laatste goede nieuws is dat het schooltje van Dik Trom in Etersheim een museum wordt !

3 opmerkingen:

Quesjer zei

Hoi Kees, komt er ook een fotootje van de dempers voor je lezertjes?

Groet van Quesjer

Kees van Hattem zei

Dag Quesjes. Wim Schermer zal als de dempers hun aanpassingen hebben,ze zeker op velomobielonderdelen.nl aanbieden met foto en verdere technisch informatie, en als eerste op zijn blog natuurlijk ! Groeten Kees.

Ard van Breemen zei

Ja, bedankt kees!
Vooral voor de fix van mijn telefoon/gps houder.
http://maps.google.nl/maps/ms?msa=0&ll=52.523167,4.763174&spn=0.048724,0.113811
Ik had hem gisteravond echt nodig. Er was 10..50 meter zicht, pikdonker, en dan over dijkjes waar ik 1 maal eerder over gereden heb. Dankzij de houder kon ik onderweg nog redelijk de te verwachten bebochting in de gaten houden. Daardoor kon ik dus veel meer buiten mijn lichtbundel concentreren en zoeken naar lichtpuntjes van fietsers of autos.
Zonder die houder zou ik waarschijnlijk iets van 10..15km/u gereden hebben en geen idee hebben waar ik was. Eigenlijk zoals de heenweg, maar dan met nog minder zicht ;-).