zondag 20 november 2011

20-11-2011 Te mistig voor een " Wilde Rit "

Elly had de koffie met appelgebak, vast en zeker zelfgebakken, al voor ons klaar staan in Nes aan de Amstel. Het is vanmorgen wel heel erg mistig, en op de Middenweg richting Skeef belt Willem, met de vraag waar of ik ben. Ik laat weten dat ik niet zie waar ik ben, maar ik denk ergens aan het einde van de Middenweg. Willem is al uit Zwaag komen rijden, en Wim de Bendeleider is er ook. We kunnen zo aan de koffie en we zijn het er snel over eens dat er niet te rijden valt, in ieder geval niet voor je plezier. Respect voor al diegene die onder zulke omstandigheden, en vaak nog in het donker, de auto thuis laten en de Velomobiel nemen van en naar het werk !!! Morgen maar weer eens naar De Woude. De pont vaart dan wel niet i.v.m onderhoud, maar je over laten varen heeft wel iets. Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

Gerrit zei

dankjewel kees , het was inderdaad vanochtend en gisteren avond erg lastig om te fietsen , ik kon ongeveer een meter of 5 vooruit kijken , gelukkig hoef ik maar een kilometer of 15.
ik heb nog overwogen om met de auto te gaan maar dat leek me net zo onveilig dus toch met de mango gegaan.

Willem zei

Mee eens Gerrit, elke ochtend en avond door de mist, overigens wordt ik liever in m'n dikke Volvo geramd dan in de Quest, het liefst helemaal niet, daarom blijft het oppassen met dit weer.
Gr.Willem

Erwin zei

Ik zit met dergelijke mist eigenlijk liever in de Strada dan in de Punto - vooral omdat er op het tijdstip en de route die ik rij nogal veel files staan als het mist :P

Maar met een zonnetje zoals eind van de week is het toch nog een stuk prettiger fietsen :)