zondag 25 september 2011

25-09-2011 Het duo was weer op pad


Een "wilde rit " vandaag. Om 10.00 uur is Wim hier, en we wachten keurig tot 10.30 uur voor we vertrekken richting Hoorn. Daar is een Oldtimer Treffen op de Grote Noord. Wat ik zie zijn tientallen occasions die keurig in een rij staan te wachten op eventuele kopers. Op het plein zie ik de eerste oudjes staan, en ook onze Jan Geel is er, en Robbedoes en Karin met hun Jaguar. Een Vauxhall uit 1952, Ford Caprie's en als laatste komt er een A Ford uit 1931 aan rijden. Jan Geel in zijn nopjes, al ziet hij als kenner dat de radiator ouder is, en uit 1930 stamt, net als de spatborden. Ze gaan een rit maken, en dat is voor Wim en mij het teken om verder te gaan fietsen. Op naar Edam, Middeldie. Purmerend en langs het kanaal naar De Woude. De laatste populieren gaan daar tegen de vlakte, en het verkeer moet geduldig wachten tot de weg vrij is van takken. 90 km gereden. wordt vervolgd...

1 opmerking:

Willem zei

Hey Kees,
Ben weer boven water en terug in het land.
Ik had wel meegewid maar ik zit nog even in de lappenmand omdat ik in Spanje een fikse longontsteking opgelopen heb waar wij pas na 7 dagen dag en nacht 40˚ koorts achter kwamen.
Dit is overigens een "bijprobleem van onze goede condite en grote longinhoud" wel hoge koorts maar geen/vaag ziektebeeld hebben.
Na bloedonderzoek, foto's en luisteren op de "Spaanse" manier medicatie gehad dus het komt verder wel goed, maar ik ben er al een mooie tijd zoet mee en het gaat erg langzaam.
Gr.Willem